Perubahan.

10/07/2013

Assalamualaikum!

Satu malam je hupdate 3 entry. .
ala entry aku bukan panjang meno meleret2 punnn ken.
Tapi entry kali neh aku nak bebel banyak. haha.

Just nak inform. . .
Di sini bahawasa nya saya, bangga menjadi consumer dan distributor HERBALIFE.

This is my own testimoni.


Dulu:

Masa Form 4-- 16tahun
Pindah masuk sekolah teknik. Hari2 makan nasik lemak. Mee goreng.
Sedap oy makcik kantin tu masak.
Aku benjaye naik 63kg daripada 53kg dalam masa setahun. Gile kooo.
Gua dah frust.Masa bulan puasa tahun tu sahur tak makan apa2, minum je susu.
Tak selalu makan nasik. Makan roti je koje nye.

Naik Form 5 -- 17tahun(muka seperti dalam gambar hujung kanan)
Berat benjaye turun 4kg. Maknanya current weight tahun itu 59kg.
Korang nampak tak muke dengan hitamnya, lesu, kusam.
Punn boleh nampak tak sihat.
A'aa memang tak sihat pun. Sebab sistem penghadaman aku sangat teruk.

Masuk Kolej -- 18tahun (muka seperti di gambar tengah)
Duduk kolej Mama Abah tak bagi lagi kenderaan apa2 mahupun basikal.huhu.
Maka pergi kelas kena jalan kaki. Kena naik hostel lak tingkat 5.
Kurus kejap. Berat benjaye turun ke 56kg-58kg.
Pelik kan berat turun tapi muka tembam. Nampak sangat lemak banyak dalam badan.hihi.
Dan tak lupa juga ye, sistem penghadaman semakin teruk.
Sampai kan bila buang air besar berdarah.Selama 4tahun tak sembuh lagi.
Selama itu lah aku buang air besar berdarah.
Di sebabkan sistem penghadaman sangat teruk, penyakit lain pun datang.
Kulit muka aku jadi teruk. Aku tak tahu la panau ke sopak ke kurap ke. Sebab die tompok2 putih.
Start jadi masa FORM 5. Mula2 sikit. Lepas tu die merebak 1muka tompok2 tu.
Dah la tompok2 lepas tu mengelupas pula tu. huhu :(
Tak nampak ketara sangat dalam gambar tu.Kalau teliti betul2 boleh nampak. Kot. Hihi.

Final Year Kolej -- 22tahun

Sepanjang aku problem penghadaman aku banyak bergantung dengan ubat kurus.
Macam2 product aku try. Sebab aku tak nak masa buang air besar je keluar darah.
(nangis iolls)
Then tetibe ada dengar orang promote Herbalife kat kolej. Product ini bagusla ape la.
Bukan calang2 brand. Sebab die international product. Terus roger distributor tersebut.
Bagi aku value kesihatan is much more important rather that branded 'thang' such handbag bagai tu. :)
Tanya, betul ke elok utk kesihatan plus boleh turunkan berat badan. Dia yakinkan aku. Aku on the spot beli.
Then die consult2. Siap bagi jadual pemakanan macam mana. Air sehari kena minum banyak mana.
For my opinion at that time, bagus juga bayar mahal2, sebab ada consultation free.
Guide macam mana nak heal masalah kesiahatan korang neh.


Sekarang:

Alhamdulillah sudah 3 tahun consume HERBALIFE. Which im addicted to it. hihihi. :)

Sebabnya dapat result seperti di gambar KIRI sekali.
Muka yg BERSOPAK itu terus hilang weyhhh! Bekas parut hapo pun tak ada tinggal.
Sistem penghadaman sangaaat la improve. ALHAMDULILLAH.
Berat terus turun 6kg dalam masa sebulan setengah.
Dan shapingggg badan! No flabby keteng - keteng di lengan ittew. kihkihkih.
Seluar dari size 30 boleh pakai 28. Tapi elok pakai size 30 kan. Longgar. hihi.
Muka kusam seperti gambar hujung kiri itu pun sudah tiada.
Alhamdulillah, semuanya dengan izin Allah. :)

 current weight

Korang jangan ingat lak Herbalife ini untuk lose weight je. Tak tak. Dia boleh untuk GAIN dan juga Maintain weight(improve kesihatan).
Yang paling penting, Herbalife bukan ubat bukan supplement, ianya nutrisi untuk sel2 badan kita!

Siapa2 yang berminat untuk tahu lebih lanjut tentang HERBALIFE.

why not PM me :)
email : masrurah.asmawi@yahoo.com
whatsapp : 012 480 2643

sekian,
:)


0 comments:

Post a Comment